onsdag, januari 12, 2011

Goodnight and go

Klockan är 05:24 i skrivande stund. Internet är skrämmande tyst såhär dags, i min Twitterfeed är det jag, Sarah Silverman, Nina Hemmingson och Amanda Palmer som är vakna. Jag har sovit 45 minuter sen igårnatt. jag är astrött men kan inte somna. Jag känner liksom hur hjärnan äter upp delar av sig själv, det är lite läskigt. Hsh, jag har fifflat lite; ny banner, en länk till min blogfolio (som jag tragglade med i säkert 5 timmar för att få bilderna så stora som möjligt och nu tänker jag att de kanske blev FÖR stora?)

Jag går ju i skolan nu: tredje dagen ska strax börja och det är nice. Jäkligt nice. Svår omställning med heldagar bara. När jag jobbade så jobbade jag ju bara 3 timmar när jag jobbade morgon, så det fanns liksom utrymme för sömnkompensation i såna här lägen. Det finns det inte riktigt nu.

Inga kommentarer: