söndag, december 27, 2009

Extremsummering av mitt 00-tal and extras.

Började gymnasiet. Förlorade svendomen. Blev kommunpolitiker. Gick ut gymnasiet. Jobbade svart ett år. Fick min första "riktiga" pojkvän. Förstod vad jag ville göra med mitt liv. Blev storasyster igen! Flyttade till Hofors. Startade min första blogg. Träffade M. Gjorde slut med min första riktiga pojkvän. Pluggade/Illustrerade PhonePhucker i Sydafrika. Svängde förbi Rom på hemvägen (se bild). Landade i Göteborg hos M för att sedan bosätta mig där med min syster. Flyttar ihop med M. Fick ett hund. Flyttade igen. Present day.
_____________________________________
Och 2010 då? Det kommer bli lite ändringar här i bloggen efter nyår, men oroa er inte, inget världsomvälvande, bara lite mer företagseffektivt. Jag och grabbarna på SIC kom fram till att SIC-bloggen inte riktigt funkade och att jag ska ta över den uppgiften; att blogga alltså, så vi integrerar den med den här bloggen istället (this is where the action is, hsh) och jag kommer utnyttja er som bollplank ibland osv. Men kommer även lotta ut tees då och då för min skrala, men trogna, manliga läsarkrets. Under tiden kommer vi att jobba på att få till några schyssta tjej-tees (och det är fan på tiden!)

EDIT: Kom just på att jag hann börja röka på allvar och hann med att sluta röka också, på det här decenniet. Yay!

1 kommentar:

Jon Gustav sa...

girlfriend, you better lotta ut at din trognaste lasare.

Jag undrar om Bjorn Gustavsson kommer sta pa berns om tio ar med sin monolog "00-talet, ett forsvarstal".