lördag, oktober 23, 2010

Bat for Lashes

Som jag tidigare nämnt har jag en god vän i Japan. Han är typ finast i världen, så när han fick se hur roligt jag hade med lösögonfransarna han gav mig när han var här sist, skickade han mig ett gäng som jag kommer testa och blogga ett par veckor framöver! Så jag valde dessa ovan, satte på en passande playlist och gick loss med sminket. Satsade på en fattigmansTwiggy-look den här gången och gick sedan loss med mina bästa "spontana" poser.
Jag måste erkänna att mina egna fransar numera känns undermåliga. Det kanske blir en lösögonfransjunkie av mig? Jag kommer testa nästa par nästa lördag - och då jävlar blir det extra special, för då är det Halloween och jag har typ världens bästa dräkt. Förbered er på något storartat.

2 kommentarer:

Frog sa...

Wow, jag är inte en lösögonfransälskare, men de här är riktigt roliga :-)

Elin J sa...

Tack så mycket! Ska göra min bästa för att göra de andra uppvisningarna intressanta=)