onsdag, februari 24, 2010

Kreativ blogger

Åsa skickade en fin utmärkelse till mig, med uppmaningen att berätta 7 saker om mig själv. Jag sökte mitt minne för att komma till slutsatsen att jag fått en sån utmaning förut, så jag bad M om hjälp med ett par stycken:

● Jag skrattar efter jag fjärtar, oavsett om det finns något vittne eller inte.
● Jag blir lätt avundsjuk.
● Jag skäms när jag äter chips. (Jag skäms ganska ofta)
● Mitt favorit tv-program är Most Haunted. Fastän alla avsnitt är likadana.
● Jag har den fula ovanan att prata med M då han sitter på toa. Han AVSKYR det.
● Mitt senast favoriserade klipp på YouTube är det här. (Min syster har förklarat att den handlar om att hon misstänker att hennes man är otrogen när han påstår att han ska gå och titta på fotboll. Jag tycker mest den är snärtig.)
Jag älskar verkligen potatis. Ugnsbakad, mosad, hasselback, pressad, stekt, kokt, CHIPS! You name it. Krossar alla andra kolhydrater.

Skickar den här vidare till Uvett, Lisa M och Kalle!

Inga kommentarer: