onsdag, december 05, 2007

I'm gonna live with a BOY!

Jag ska flytta ihop med det läckra stycket här till vänster!Ja, jag förvånas varje dag att ett freak like me får gå till sängs med de där käkbenen, det gör jag.

Men tydligen har jag iallafall några kvalitéer som fått den här underbara personen av hankön att vilja bo med mig. Helt sjukt, men så är det. Nu ska jag bli lite vuxnare, och det känns asgött. Speciellt eftersom han faktiskt gillar mina hemska sidor
(läs: att vakna med mig utan smink, mina gaser, att jag skrattar mig fördärvad åt mina egna skämt, mina humörsvängningar när jag inte kan få ut bilderna i mitt huvud på papper som jag vill, mina elakheter, att jag dräller tusen saker överallt, mina tvångstankar och fobier osv osv)
när han är nästintill perfekt och får mig att gråta av skratt typ 3 ggr per dag.

(Kollade våra horoskop för att vara på den säkra sidan också, och det ser fan jävligt lovande ut. Om man nu tror på sånt... Vilket jag gör när det står sånt som jag förväntar mig att höra.)

Inga kommentarer: