lördag, december 15, 2007

Shut up and sleep with me!

Ni vet det där avsnittet av FRIENDS där Monica är jätteförkyld och försöker få Chandler att ligga med henne? (s6e13) Well, det är pretty much läget med mig och M just nu. Jag försöker vara supersexig, till bristningsgränsen...
och M säger "Neeeej, du är förkyld! Du kan ju inte ens prata."
Måste...bryta ner hans... mentala försvar...och...få...untz untz untz, beybe!
Jävlar, nu rinner det snor överallt också...

Men, av att leva på mestadels honungsvatten gör att man blir smal och fin!
När jag är frisk kommer jag att ha kropp som en kolibri! Yey! Iofs kommer ju det att försvinna med julmaten, men...
Alltid något.

2 kommentarer:

Stef Gaines sa...

Hehehe, been there, done that. Men istället för att ge samma exempel med mig och K, klottrade jag ner det :D

Elin J sa...

Haha! Nice:) Känns bra att man inte är ensam, även om din man verkar vara enklare att bryta ner:P Men jag är ju frisk nu (eller, ja, kan andas och prata relativt ordentligt, much thanks to dina tips) så the untz untz unna unna is on!