fredag, maj 08, 2009

Samtal med Mitch

Mitch Buchannon säger:
nä, det känns rätt uppenbart att det är mig det är fel på, faktiskt
och det säger jag utan att mena nåt självömkande
allt pekar liksom mot det
alla vill vara kompisar, men ingen vill mer än så


Elin J säger:
äsch, det kommer komma nån
tjejer är weird
jag slutade dejta en kille för en sån tapig anledning att han gjorde mig för lugn, en gång

Mitch Buchannon säger:
haha

Elin J säger:
vad är det för jäkla anledning egentligen?

Mitch Buchannon säger:
det är ju en underbar anledning
snacka om Ally mcBeal-problem

Elin J säger:
haha, jag vet!
han var perfekt i övrigt

Mitch Buchannon säger:
jisses

Elin J säger:
men - det visade sig att han inte var så perfekt sen
han blev ihop med en gammal polare efter det, och det visade sig att han var svartsjuk och våldsam
så allt händer av en orsak, vet du
dina tjejer kanske är closetpsychos egentligen
man vet aldrig sånt

Inga kommentarer: