fredag, juli 17, 2009

Regina Falange

Igår gick jag in på en klippandes M i badrummet. Han friserar nämligen sig själv, men den här gången hade han varit för ivrig med saxen - så resultatet i nacken såg minst sagt intressant ut, varpå jag föreslår att vi helt enkelt helrakar honom. Sagt och gjort, allt hår på Ms huvud är numera historia. Resten av kvällen går han och speglar sig, ser skeptisk ut och suckar lite uppgivet, medans jag, när jag vill påkalla hans uppmärksamhet, kallar honom Mr. Luthor.

Efter ett tag förstår jag att han inte vant sig vid sin nya 'do och frågar honom och han vill att jag ska sluta kalla honom för Mr Luthor, varpå han svarar:
- Gör det du, så slutar jag kalla dig för "Little Mrs. Soggybottom" i huvudet.

1 kommentar:

Yvette Gustafsson sa...

Nej, kalla honom Lex, kalla dig själv för Lana, andas högt och behöv hjälp med allt! (har nog tittat lite för mycket på Smallville på senaste...)