onsdag, november 18, 2009

Tee#13 I only surf on Comets

Lucky 13. Den här blir den sista teen för den här gången, kanske gör om det nästa gång jag beställer ett gäng och om intresse finns, men for now, finito! Det har varit kul att tvingas variera sig, men att tanken ens slog mig är ju helt sjukt från första början iom att jag oftast hatar att fota mig själv och att göra det varje dag i nästan två veckor borde därför vara uteslutet. Men - jag gillar att testa mina egna gränser, utsätta mig för sånt som är lite jobbigt (inom vissa ramar såklart) och ska jag vara helt ärlig så var grundmålsättningen att få mig att blogga, trots att det var det sista jag ville göra. Jag har varit lite nere i skorna på sistone, är delvis kvar och ville därför slippa undan med något så enkelt som ett foto bara. Inga förklaringar, bara bild. Enkelt. Men det slutar ju sällan så, oavsett. Och det är jag glad för.