måndag, november 09, 2009

Tee#4 Zombies only want you for your brain

Nu är ju jag ingen fotoredigeringsexpert, men jag gjorde åtminstone ett tappert försök. Ska jag vara ärlig orkade jag inte ens ta på mig en behå för tillfället, I’m only double A but I’m thinking triple X, ni vet.

Snubblade in på en lite halvvidrig blogg som jag inte kunde slita mig ifrån, där alla fjortisbloggares div. bråk gicks igenom tillsammans med photoshopmissar. För det är visst något de ägnar sig åt, de där fjortisbloggarna. Och ok, att de inte är särskilt bra på det så man märker det, men det är ju verkligen supertrist att de ens känner behovet att hela tiden behöva redigera deras redan fina kroppar/ansikten. De är ju under 20 allihopa, knappt färdigväxta och med hur mycket inflytande som helst. Så jävulskt trist att man inte kommer från smalhetsen nånstans. Bloggosfären, som man tycker borde vara en aldrig sinande källa för omväxling,är då den är som störst, precis lika likriktad som all annan populärmedia.

Länk till tee här.

7 kommentarer:

JennyB sa...

Åh vilken bra bild! :D Så Shawn-of-the-dead-esque!

Elin J sa...

Det var det jag satsade på! Älskar den filmen=)

Andreas sa...

Zombies rule! You can eat my brain any day :)

Åke Forsmark sa...

Som äldre herre (a k a gubbe) brukar jag inte gärna kommentera unga damers utseende men här kan jag inte hålla tillbaka mina oreserverade komplimanger. Utsökt och smakfullt!

Elin J sa...

Åh, Åke. Jag blir så glad! En flicka försöker ju göra sitt bästa, du vet;)

Elin J sa...

Ni bloggläsare får bli mina vittnen till att om jag blir mördad eller dör nån freaky död, så är det den här bilden jag vill ha som porträttbild i tidningarna. K?

Anonym sa...

varfor inte:)