onsdag, november 11, 2009

Tee#6 Battle of the giants

Vi mixar till det med en snyggbild. Färgade tillbaka håret idag, så det kändes som rätt sak att göra. Jag vantrivdes inte som rödhårig, tvärtom, men ska sanningen fram är jag så sjukt lat och fick utväxtpanik. Hade totalglömt hur fort den syns och hur MÖRKT mitt hår blivit med åren. Så tills mina gråa hår blivit så många att slaget är förlorat kommer jag vara brunett (så jag kan slarva med färgningarna), sen är nog planen att bli typ The Sounds-Maja-blond. Då jag är gråhårig då. Eller, mina grå hår är då vita, så med det, en blondering och lite silverschampoo så har jag resten av mitt hårliv klart. Men, imorrn blir det en dataredigerad bild igen. Jag tror den kommer bli mitt Everest. Storslaget är det tänkt att det ska bli.

Länk till tee här.

Inga kommentarer: