fredag, november 13, 2009

Tee#8 The Politburo Explains

Dagens tee är faktiskt lite speciell, för den är designad av min älskade, begåvade M! Han är så sjukt duktig och jag har varit så sugen på att ha den här på mig att det är löjligt! Köp den! Nu! Det är aliens, kosmonauter och nazis - allt i ett ljuvligt, pulpigt upplägg.

Häromdagen, när M sett zombiebilden så anmärkte han på hur lång hals jag har, vilket jag såklart inte köpte - den ser normallång ut för mig. Men- när jag försökte mescha ihop det här skelettet* (det är inte skelettet i på bilden som har skrivit inlägget) med min egen kropp upptäckte jag snabbt att min hals faktiskt ÄR jäkligt lång. Så de som kallade mig för "Giraffen" i högstadiet kanske inte var så fel ute, ändå.


*Som dessutom är ett manligt skelett, tror jag. För den som bryr sig.

4 kommentarer:

Jon Gustav sa...

SHIT POMMES! ASSNYGG BILD!

PS. JA, DET ÄR FAN CAPS LOCK WORTHY

Elin J sa...

Haha, tack! (Jag håller definitivt med så capsen har jag INGET emot alls=)

JennyB sa...

Bloody hell vad snyggt! :D

Elin J sa...

Man tackar, man tackar!