torsdag, november 12, 2009

Tee#7 Consumtion

Luftar giraffen lite bara. Länk till tee här.

12 kommentarer:

Fredrik Westerlund sa...

Företeelser som är heta och roliga på en och samma gång skapar en märklig känsla i mig.

Men "giraffen"? Snälla säg att du inte kallar dina könsdelar för det även när du inte står bakom en faktisk giraff!

Elin J sa...

Haha, man tackar! Men nej, jag kallar den fittan, fiffin eller undulaten=)

Fredrik Westerlund sa...

Jag är lite tråkig på det sättet att jag tycker att det räcker gott med fittan. Fiffin tycker jag ändå var ganska sött, medan undulaten mest är knäppt :)

Elin J sa...

Men du vet, behandlas den rätt blir den både kul och blå - som en undulat=P Haha, nej. Jag och syrram började kalla våra det, av någon anledning. Det låter roligt, inte mer med det=)

Elin J sa...

kul= gul. Eller båda.

Unknown sa...

Schnyggt! Tshirten alltså... ;)

Elin J sa...

Tack! Eh. och.. vaddå? Har jag en ful giraff? Är det det du försöker säga?;P

Åsa sa...

Men ELIN!

Elin J sa...

=D

Freja sa...

hahaha så jäkla charmigt

Jon Gustav sa...

Giraff = fallossymbol?

Nåväl, hade du varit dude så hade jag varit gay for you.

Elin J sa...

Min kuk är större! Nej, den hade bara så roligt ansiktsuttryck att jag inte kunde hålla mig. Liksom, pigg men ändå nonchalant=)