torsdag, september 10, 2009

Men uppdatera då!

Jag har haft besök de senaste dagarna, hela vägen från Tjärn (utanför Burträsk) av min käre vän Jon, som just nu sitter på ett plan över atlanten, mot sin nya framtid som student i Seattle, WA. Tyvärr tog min vän med sig en liten present från norrland; en dunderförkylning. Så nu ligger jag på soffan i mjukisbyxor, söndersnuten näsa och helly hansen-sockar på ett berg av kuddar/tussar med snorpapper, inslagen som en vårrulle i ett tjockt täcke och försöker med varje fiber i min kropp att motstå impulsen att googla "svininfluensa + symptom". Somnar då och då och kollar däremellan min rss-feed och håller tummarna för att mina favoritbloggare ska uppdatera nån jävla gång - tills jag inser att jag inte är mkt bättre själv. Så. Nu kanske någon triggas, så jag har något att göra här i soffan.

4 kommentarer:

Yvette sa...

Kom ihåg: jag har flyttat! Hela klabbet befinner sig nu på domänen som jag faktiskt betalar för.

Anonym sa...

umm.. förutom internet och tv finns det nåt som kallas för.. öh vad heter det nu igen.. humm... öh ja! just det. Bö- böcker ? heter det så.. Kommer inte ihåg.. De innehåller asmånga ord och det tar skitlång tid att räkna alla ord. men rätt som det är är förkylningen över och boken kan man elda upp..c:)

Tantbastant sa...

Kära Elin,
det var inte din goda vän från Norrland som hade med sej detta,det var ett virus som hängde med från Skåne och som har mörkat sin existens ända fram till nu.... både jag och Linnéa har varit sjuka,och ja,när jag kollade symptomen på grispest stämde ALLT in på mej!Men en viktig detalj är att man DESSUTOM blir dålig i magen,diarré eller kräkningar... but then again..how will you know what´s what,eh?
Favoritsvärmor

Elin J sa...

Yvette: Fixat!

Anonym: Det... Har du faktiskt jävligt rätt i=)

Favoritsvärmor: Jävlar! Då har jag ju anklagat min vän helt i onödan! Fast allt magbesvär har jag sluppit, har mest varit feber och nästäppa här. Jag känner mig onekligen tacksam för det, nu när jag får höra hur det kunde slutat. Hoppas ni mår bättre nu, alla systrar och den ömma modern=)