söndag, september 27, 2009

Baby there's no other superstar, you know that I'll be your papa-paparazzi

Min mobil håller på att dra sista sucken, så under Bokmässan har jag petat in mitt sim-kort i pojkvännens mobil och vad hittar vi väl där? Jo, smygtagna foton på yours truly i komprometterande situationer. Min mobil är fylld av mina bilder där pojkvännen ser hawtt ut, men vad vill M minnas med mig när vi är ifrån varandra? Jo, mina trosor på halvstång på morgonen med håret på ända, mitt arsle som kommer upp till ytan medan jag sover och hur jag hoggar hela sängen så fort jag får chansen. Det är kärlek det. Han älskar mig verkligen, varken för mitt yttre eller mina bästa kvaliteér. Resten av hans foton i mobilen är uteslutande på snygga, snabba bilar eller på hundet. Jag finns på 5 stycken av ca. 50 foton. Jojo.

Inga kommentarer: