onsdag, februari 04, 2009

Orchidpussy ♥ SiC Sweden

Jo, det där halvhemliga som jag nämnde för inte så längesen är nu ute. SiC Sweden outade mig igår och this horse's mouth är mer än villig att babbla lite om det själv, så nu när jag FÅR... Well, you know. Jag har då assisterat min älskade M och hans kumpaner Per och Honken med att få göra t-shirts för Göteborg Stads Tänk!-kampanj. Göteborgs skolelever kommer alltså att få de här teesen som tack för god insats och uppmuntra dem till att hålla rent i den här vackra staden - vilket jag som gammal kommunpolitiker tycker är ett skitbra initiativ. Särskilt när de vågar satsa på något kul, nytt och annorlunda.

Hsh, jag har då gjort teen (se utzoomad bilddetalj ovan, hela trycker kommer läggas upp i min blogfolio, i färg, då tiden är rätt) som riktar sig till de yngre årskurserna, och M den som riktar sig åt de äldre, eftersom jag har förmågan att tänka som en 7-åring. Höhö. Nej, jag vet inte. M tyckte det passade mig och det gjorde jag med, bara. Det blir ju lätt så när man är kreativ och bor med en annan kreativ. Man flyter ihop lite, gränserna suddas ut och prestigen försvinner liksom. Vissa saker gör den andre bättre, helt enkelt. Lite som vems tur det är att diska. Eller nåt. Plus att det alltid är kul att jobba med M, fastän det inte blev så mkt gemensamt arbete i det här fallet.

De kommer alltså, som jag förstått det, inte kunna köpas - men om ni ser ett barn eller fler med mitt t-tryck så vet ni iallafall. I did that. För miljön. Vad gör du för att rädda världen, va? Vavavavavava?

Jag borde äta nåt.

Inga kommentarer: