lördag, februari 14, 2009

The beat that my heart skipped

Istället för att blogga om hur jag spenderade min alla hjärtans dag tänkte jag istället visa en av anledningarna till att jag föll för M (OMG, med detta avslöjar jag att han heter Mattias!) men det är ju inte hemligt direkt, det handlar mest om lathet från min sida att jag kallar honom M här i bloggen. Jo, det ni ser ovan är en presentationssida från ett fanzine vi och ett par andra  snickrade ihop under vår tid på Serietecknarskolan. Jag hade ju, för er som har koll, pojkvän under hela bli kär i M - processen, och detta var nog det som fick bägaren att rinna över. Hjärtat över i:et i kombination med hur han ser på sig själv fick mig att inse att denne man nog var mannen för mig. Så då vet ni det. Hur lätt det kan vara, alltså.

M fick tyvärr en lite tråkigare Alla Hjärtans Dag-present än vad han räknat med. Hans åtal mot regeringen inte fick någon förundersökning eftersom de ansåg att inga tjänstefel begåtts. Fastän anmälan handlade om högförräderi. Lustigt det där. Lika lustigt som när en clown berättar för dig att du har aids, eller nåt. 

Inga kommentarer: