tisdag, januari 12, 2010

Born with two brains.

Dags att göra skäl för att jag satt mig själv under kategorin illustration på Bloggtoppen, med en bild! Even better, en Ood! (och ni stackars förtappade själar som inte vet vad en Ood är kan kolla här. I dålig kvalité, iofs, men men.) Anledningen till varför jag gjorde den här var helt enkelt för att jag vill ha en Ood-tee och jag hittade inte några på internets som jag tyckte dög, så vad gör man om man besitter rätt förmåga? Jo, man gör det själv. Så jag gjorde det.

Tror inte att grabbarna kommer låta mig trycka den via företaget dock (de har liksom inte förstått att Doctor Who är made of awesome) så jag får göra det via proxy, typ Spreadshirt eller Cafepress. Finns intresse kan jag slänga upp en länk om det är fler som vill ha.

6 kommentarer:

Helena sa...

Jag vill ha!

Jannica sa...

En sån vore ju grym, Vill ha!

Mia sa...

Jag älskade avsnittet när dom var på Ood planeneten men ärligt talat skrämmer dom mig en aning så nej tack på t-shirten!
TARDIS på en t-shirt däremot vore en hit :D

Elin J sa...

Vad glad jag blir!

Mia: Får se om det blir en liten Tardis så småningom;)

Alex sa...

själv är bäste dräng som de sas en gång... men den man ligger med han får bädda!

Therese sa...

Vill? Jag måste ha! Mer Doctor Who skadar inte.