lördag, oktober 11, 2008

Hetsblogga - ja, tack!

Internet Withdrawal Syndome (IWS) är inget att leka med. M och jag, mest M, har gått omkring som spöken i den nya lägenheten, planlöst svävande och med ett vakant ansiktsuttryck påklistrat för länge nu. Det är superpatetiskt att man kan bli så psykiskt beroende av en, egentligen, förbannat värdslig sak, men som frilansande par blir det Aaaangst 2.0.

Nytt?
Ja, lägenheten förstås - den är fin. Och har grym potential.

Bokmässan - Var som vanligt asnice, men till nästa år MÅSTE jag verkligen rycka mig i kragen och prata med lite mer folk, trycka ihop en vettig portfolio och detta tål att upprepas; visitkort, visitkort, visitkort.
Kuriosa: Tryckte bäcken med Ylva-Maria Thompson. Mycket mysigt. Hamnade av en ren tillfällighet med årets Urhunden-vinnare, som verkade geniunt intresserade av vem jag var men jag blev karate-blyg och så generad att jag inte ens förstod det norska språket. Nästa år. Då jävlar. Då ska vi inte flytta samma helg, får vi hoppas. Då kanske man har tid att faktiskt UMGÅS också.

Inga kommentarer: