tisdag, oktober 14, 2008

M sitter vid datorn och retuscherar en bild på Lara Croft, varpå han plötsligt flyger upp, kommer över till mig och börjar hetspussas.

M: - Jag känner mig alltid så jävla skyldig så fort jag håller på med bröst!

Jag: Men det är väl jäkligt onödigt?
M: - Du är arg.

Jag: Nej, självklart är jag inte arg! varför skulle jag vara det?

M: - Du ÄR arg.

Jag: Men ge dig! Varför skulle jag bli arg för att du retuscherar bröst? JAG tecknar ju också bröst vettu, jag vet liksom vad det handlar om. Och ja, jag har små bröst men det innebär ju inte att jag tar illa upp för att du eller nån annan ritar stora bröst. Jag ritar ju stora bröst jag med. Det är ju liksom roligare.
M: -Ja, jag vet. När man tecknar bröst vill man ju liksom göra det
ordentligt.
Jag: Exakt.

Inga kommentarer: