fredag, oktober 31, 2008

Pengagnäll (aka Det är svårt att vara vuxen)

Jag trodde jag var superclever som fixade autogiro till typ 90% av mina räkningar, men ICKET, nu har jag ju ännu mindre koll, vilket innebär att jag GLÖMT att "haha, jag är ju medlem i Hyresgästföreningen, och hoho, jajustdetja, de drar ju sina 75 spänn i månaden, så - ROFLMAO, eftersom de hann först så fattas det 40 spänn från hyran och OMG but what about my heartcondition - HYRAN ÄR INTE BETALD för att det fattas FYRTIO YNKA SPÄNN!"

I'm on it. K?

EDIT: Alltså, i Coldpays 'Viva La Vida' där Chris Martin sjunger "Now the old king is dead, long live the king", är det bara jag som direkt förknippar det med Fantomen?

4 kommentarer:

Alex sa...

hahahahaha!

Elin J sa...

Det är skitkul när det inte händer dig, I know;)

M sa...

Kan man höra det och INTE tänka på Fantomen? o_O


Det där är exakt anledningen till att jag inte skaffat autogiro. Nu vet jag att jag gjort rätt... Jobbigt läge, dock!

Elin J sa...

Sweet! Då är jag inte en supergeek=)

Alltså, det suger ju, men det går ju att lösa. Så jävla typiskt bara (och min bank tillåter inte övertrasseringar dessutom)