torsdag, december 09, 2010

Day 29 – Your aspirations

Ojoj. Vilken fråga. Just nu är det typ att ta mig i kragen så jag kommer ur min tecknarsvacka (jag har väl nämnt tidigare att det tydligen finns bara tillräckligt med kreativ energi i vår relation för att hålla en av oss kreativ. Båda samtidigt går inte. M tecknar inte ofta numer, men för ett par dar sen satte han igång med en grej. Och jag sitter och försöker få saker gjorda men inget händer. Det är sjukt, men det är det som händer. Frustreande to teh max. Särskilt när man VILL teckna.)

I övrigt har jag inga direkta mål så (Blondinbella skulle väl slå mig på fingrarna för det) utan vill mest få jobba med något kreativt på heltid, helst på timmar som passar mig men funkar inte det så funkar det inte, då får jag göra't när det bjuds istället. Rita coola grejer for moniez. Typ så.

Inga kommentarer: