onsdag, december 01, 2010

"You love me! You really love me!"

Malin gav mig en Beautiful Blogger-award och med det uppmanas man att lista 7 saker om sig själv. Eftersom jag både är smickrad och gillar att prata om triviala detaljer om mig själv så blir det som följer:

1. Jag har en nytt tidsfördriv när jag åker kollektivt. Jag försöker förstå mig på sudoku. Jag brukar lösa Metros korsord för att fördriva tiden på vagnen, men det är snabbt gjort och inte särskilt utmanande, så nu har jag gett mig fan på att lösa sudoku. Jag har supersämst sifffersinne, så det är kämpigt och det tar lång tid men hittills har jag lyckats lösa tre! (har hållt på i två veckor) Så ja.
Framsteg.


2. Mitt senaste favoriserade YouTube-klipp är detta:


3. Ett av mina största i-landsproblem just nu är att hitta en mascara som inte börjar smula efter halva dagen om man råkat få ögonskuggsprimer på ögonfransarna. Och den får inte vara vattenfast. Eller testad på djur. Eller vara hutlöst jävla dyr.

4. Just nu sportar jag ett fett sexigt köttsår på min högertumme efter en rivjärnsolycka. Gjorde morotskaka. Jupp. Tha's me. Livin' on the EDGE!

5. Inte nog med köttsåret, mina knän är helt blåslagna efter ett framstupafall i vinterkylan. Eller blå är att överdriva, de är mer bruna nu.

6. Jag tycker själv att jag har oförskämt bra musiksmak för det mesta, men ibland är den lite sämre.

7. Och eftersom jag delat med mig av skämsmusiken kan jag lika gärna ta det ett steg till, med skämskonst. Där såna här bilder hamnar (inte på grund av utförande eller så, mest typen av motiv. Men jag kan inte hjälpa att älska det. Tanken på att få hångla med en ung Snape. Drömmen. Hans innerliga blick! Jesus.)

(klicka här för att komma till upphovspersonen)

Passar på att skicka vidare priset till Micke, Tuggmotstånd, Kalle, Lisa, Like a bad girl should, syrran & Lina.

1 kommentar:

Tuggmotstånd sa...

Danke schöen! :) Har svarat & skickat vidare.