onsdag, september 10, 2008

Flunsahelvetet

Jag vet, en ypperlig tid att uppdatera sig på vad som händer hos Oprah, Days of Our Lives och Dr. Phil, inte ha smink på sig och frankly, not using deodorant for days. MEN DET ÄR SÅ TRÅÅÅÅKIGT! Inte ens internet vill vara min vän, eftersom hela min kropp gör ont och det som är minst plågsamt är att ligga platt på rygg. När tar såna här flunsafasoner-slut? Mitt snor är lite gulaktigt, men jag sover och dricker mycket vatten och thé (utan mjölkprodukter och socker) och nästan inget kaffe (jag talar sant! det är sjukt jobbigt!). men varje rörelse är fortfarande förbannat plågsam. Jag vill att det ska vara över NUUUU!

3 kommentarer:

Stef Gaines sa...

Stark mat! Rensa ut porerna och snoret!

Tyvärr måste man oftast vänta ut flunsan. Men det värsta varar oftast bara i tre dagar. Krya på dig.

Alex sa...

alltså andra gången idag jag hört nämnas något om days of our lives vadan detta jordens undergång måste vara nära nu med det och big bang maskinen... fan alltså vi får hoppas på de va? "dr snuggles reser till stjärnornas värld dobididobidi do..."

Elin J sa...

Stef: Mycket Tom Kha-soppa blire;)
Men bara tre dagar, säger du? Sweet! Då borde ju det värsta vara över imorrn!!!! (does soemthing resembling a happy-dance but not really)

Acke: Days of Our Lives är typ den bästa metaforen för att visa hur miserabel ens tillvaro blivit, iom att det är skräpsåpa like you wouldn't believe. Alltså, tittar man på DOOL har man sjunkit lågt, mkt lågt. Man kan, t ex, ta för givet att tittaren är antingen sjukskriven, arbetslös eller pensionär eftersom såpan bara går på dagtid. Resten som tittar har bara förbannat dålig smak.

Och ja, när den senare siffran överstiger förstnämnda tittarsiffror...DÅ är det amejfan dags för Big Bang-maskinen!:D
(fan vad jag svamlar, jag ska tillbaka till sängen med mig)