onsdag, september 17, 2008

Saker som får en att vilja sparka in sitt eget pannben:

När man sitter med en t-design och måste begränsa sig till 3 färger och samtidigt som man försöker använda själva tröjfärgen så mycket man bara kan så tänker man plötsligt:
- Hur skulle M gjort?

Det är i såna lägen jag avskyr att vara tillsammans med någon som äger mig på det han gör. Flickvännen i mig är förstås stolt, men kollegan/konkurrenten sätter sig i ett hörn och tjurar. Och eh, ja. Vi designar båda för en gemensam uppdragsgivare just nu. Han har inte börjat än, och jag måste spöa honom. (Men samtidigt vill jag att han ska göra ett svingrymt tryck så uppdragsgivaren blir helt blown away!)

Man kan ju bli schizo för mindre, alltså.

2 kommentarer:

Alex sa...

den du visa mig sist är fan wunderbar! pöjkvännen kunde inte gjort de bättre så de så :)

Elin J sa...

Really? Han har inte påbörjat sitt än, så jag leder än så länge iaf!=D