söndag, september 21, 2008

Work in progress

Vad 'normala' människor gör när de inte kan sova vet jag inte, men sånt här roar jag mig med i alla fall. Den är inte klar, jag har haft migrän halva dagen och jag pallar inte mer. Men, den här kommer jag definitivt att återkomma till och lägga upp den färdiga versionen i min blogfolio (Ja, för det räcker tydligen inte med 2 bloggar=P Eller nja, Inkdummy är död. Jag ville helt enkelt ha ett ställe där jag inte babblar på om stuff och bara har bilder. Cleant och kommunikativt, liksom. Man kan inte ens kommentera. Jag attentionwhorar tillräckligt här, tycker jag. Dessutom är jag för lat för att styra upp en vettig hemsida, så det så.) För er som är intresserade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

NICE! Så jävla stilrent, som vanligt. När ska allt det där vara klart egentligen? Värsta evighetsprojektet. Ses vi på bökmässan?

Elin J sa...

Men Märh-ja! Äntligen=) yes, evighetsprjekt... Men våren är det nya, liksom. Och ja, dte tror jag att vi gör minsann. Om int annat tycker jag vi ska styra upp en öljävel och hitta på uptrain.