måndag, september 08, 2008

Lite finare kultur, kanske?

...För att väga upp att jag just la upp PORR på INTERNET! Gudars! Hsh, det är den här jag jobbar med till bokmässan. Den är inte riktigt klar än och när den är det kommer den att vara HUGE. Svår att missa, mao. YEY!

EDIT: Nej, det var ju inte porr. Det FANNS porr med, men jag valde bort den sekvensen. Jag tycker personligen att det är mer intressant att läsa om den läggningen och försöka förstå hur man möjligtvis kan vilja frånta en människa något så grundläggande som hens sexualitet, än att visa upp girl-on-shemale action.

7 kommentarer:

M sa...

LOVE IT. Dina linjer är to die for.

Och visst är det Tanja där nere i hörnet? Och kanske Ylva Maria Thompson i mitten?

Elin J sa...

You guessed it!:D
Och tack, jag gillar mina linjer med, men de tar sin kära lilla tid...

Tanja Suhinina sa...

OOh hett! Men varför är det bara nästantuttar?

Tanja Suhinina sa...

LÄCKERT dansapar, f ö.

Elin J sa...

Jag fegade ut när dte kom till spekulationer kring folks vårtgårdar, helt enkelt;)

(Tack för dansanmärkningen, btw, jag är ju helt clueless när det kommer till sånt, så det värmde!)

JennyB sa...

Ah, nu trillade polletten ner.
Det är för Hydra, 'aight?

Elin J sa...

Jenny: Indeed it is!