tisdag, november 02, 2010

4*

4 tv-program jag ser
The Walking Dead (började igår!), Criminal Minds, I Anneli (tog slut igår) & skämsserien Vampire Diaries.

4 saker jag gjort idag
Bajsat (FYRA gånger!), handlat, tupplurat, tecknat.

4 saker jag längtar efter
Mer pengar, att V ska börja om, att Peepshow ska börja om, att få längre hår.

4 saker på önskelistan
Säsong 5 av Doctor Who på dävädä, ett snyggt armbandsur, mindre finnar på röven och ett par glasögon som passar mig som en smäck.

4 saker jag avskyr
Folk som tjaskar när de äter/tuggar tuggummi. Folk som väver in orders till sina barn samtidigt som de pratar med någon annan, majoriteten av de som kommenterar i Genusnytt-bloggen och folk som spelar musik i sina jävla mobiler på spårvagnen.

*Snodd från Malin.

2 kommentarer:

Joel Thorn sa...

"mindre finnar på röven" åt folket...

Elin J sa...

Och därmed basta! Fast ja, hellre där än i ansiktet, I guess.