torsdag, november 11, 2010

Day 01 – Introduce yourself

Hittade en bloggämneslista hos Malin, med 30 punkter att blogga om dagligen och eftersom jag lider av lite bloggtorka så kör jag på den med! Dag ett ska man presentera sig själv, så here goes.
Jag är en 26-årig foliehatt (dvs: jag tror på helt bizarra konspirationsteorier, aliens, kryptozoologiska väsen, spöken och annat underbart) från Burträsk i Västerbotten. Jag har inte mycket till liv, även om jag vill få er att tro det eftersom jag så förmätet skaffat en blogg att fläka ut detta (rätt så intetsägande) livet på. Jag har världens bästa pojkvän, the hots för Doctor Who, ett gravt koffeinberoende och ett rätt dåligt spritsinne. Dessutom tecknar jag.
Det avslutar vi med en totalt omotiverad skärmdump på en grej jag pillar på lite då och då, tycker jag. Så får ni höra om min första kärlek imorgon.

Inga kommentarer: