fredag, november 05, 2010

Paranoiamaskinen to the rescue!

M: - Jag har skitont i halsen alltså.
- Sådär inte inuti utan som på, fast ändå i halsen. Liksom inte i svalget? *trycker på han hals på olika ställen* Typ här, här, här och här?
M: - Ja, precis! Och sluta trycka, snälla.
- Men då är det ju det där jag hade tidigare i veckan.
M:- Jaha, det visste jag inte.
- Vaddå, minns du inte att jag sa att jag hade ont och att jag blev orolig för att dö i sömnen, för att du sover så djupt och inte skulle märka om jag kvävdes till döds i sömnen?
M: - Nej, när din paranoia-machine sätter igång stänger jag bara av.
- Jag hade typ DÖDSÅNGEST! Snällt. Du kan åtminstone sova lugnt, jag sover ju så lätt att jag skulle märka direkt om du höll på att kvävas till döds. Det borde gå över om 3 dar ungefär. Gonatt.

Inga kommentarer: