måndag, juli 14, 2008

AHHHHMAGAWD

Har just tittat på världens finaste tvåa. Köket alone... Fittifan vad jag vill ha den! Jag blev så upphetsad och flamsig att det KAN ligga oss i fatet, men alltså, jag tror att folk bara tycker det är charmigt. Jag kan helt enkelt inte hålla mig. Varför spela cool när man egentligen inte är det? Jag har aldrig fattat vitsen med det. Vi är de enda som sett lägenheten, det måste ju vara en fördel. Eller? Parkettgolv i vardagsrummet och en TREKANTIG balkong! Wiiiie. Must. Contain. Excitement. And. Not. Get. Hopes. Up. Or. I'll. Die. Of. Disappontiment om vi inte får den. Vi kommer inte få den. Då kommer jag att börja gråta. På allvar. Jag gråter typ redan.

5 kommentarer:

peekabo.O sa...

ooh! det låter alldeles... alldeles underbart :) Jag fortsätter att hålla tummarna!

kazarnowicz sa...

Jag håller också alla tummar jag har. De sitter mitt i handen, så det är enkelt att hålla dem (:

Anonym sa...

grattis! i förskott typ kanske eller?

Elin J sa...

Jag fick just mejl från Boplats. Vi fick den inte. Dock fattar jag inte hur det är möjligt iom att vi är de enda som sett den och vi såg den imorse. Fick svar kl. 17. WTF?

Yvette Gustafsson sa...

Det var säkert nåt fel på den ändå och ni hittar nåt bättre snart nog. Topp!