måndag, juni 30, 2008

Inatt drömde jag att jag var instängd i ett skitstort varuhus/flygplats som skulle bombas och allt vi kunde göra var att sätta upp en teaterföreställning, jag tror det var Macbeth. Subploten var att jag hade legat med Alan Rickman men ingen ville tro på mig förrän de fått se ett skriftligt erkännande underskrivet av Alan.

We showed those bastards in the end, tho. Och när det visade sig att Alan och jag hade ett förhållande blev Acke skitarg för att jag inte sagt något och vi började bråka och jämföra Alan med hans gamla ätpinnar som Acke snott för ett par år sen.

5 kommentarer:

Yvette Gustafsson sa...

Snälla snälla snälla, gör en serie om det här!

Anonym sa...

hade glömmt de där om kinapinnarna tills jag läste detta hahahahah! vilken smygstalker man är hahahaha! jag dör lite innombords...

Elin J sa...

Acke: Om man ska tro min käre pojkvän så skulle jag ha gjort exakt samma sak. Han säger att jag är en überstalker waiting to happen. Personligen tror jag att jag hade fegat ur, men du har väl inte slängt Alans kinapinnar hoppas jag? In that case, I would have to kill you.

Anonym sa...

jag vet inte vars de är hoppas att jag slängt dem annars är jag rädd att det har krypit iväg av sig självt till det fria

Elin J sa...

Så du säger att du inte en RAMAT in dem? My gawd. Bad fangirl! BAAAD!