söndag, januari 13, 2008

Laaat bli mine böööx!*

Det kanske är dumt att skvallra om sina grannar [läs; störiga trumpet-bruden] men det finns ett par grabbar i mitt hus som jag tycker lever enligt mitt synsätt.

Varje gång jag går förbi deras köksfönster [otroligt bra insyn] så står de och lagar mat i underkläderna. Och okej, det är väl kanske att ta i, lite ohygieniskt och så [keep dicks away from food] men ack, vad fri man känner sig när man kommer hem och tar av sig byxorna. Lättare att andas, lättare att röra sig...

Mindre byxor åt folket, helt enkelt. Släpp det ni har fritt och uppnå.. Zen, eller nåh.

* "Låt bli mina byxor" på Burträskbondska

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte kommer drulen ivägen för matlagningen inte! även om jag ibland är sugen på att vira bacon runt den bara för att se hur det ser ut,
Mer naket i köket!

Elin J sa...

Just bacon är något som tycks locka till sig nakenhet. Av någon anledning stekar jag oftast bacon halvnaken. Och det gäller bara bacon...