lördag, januari 26, 2008

Tjoller, tjoller, tjoller

Ni får ursäkta allt flamsbloggande idag, men jag jobbar natt och är uttråkad. Föreställ er att jag skriver det här tyst, så min kund inte hör. Sitter på the mother av allt tjoller-hittepå på internet; Facebook, och hittade den här rutan på min profil [kan inte ens minnas att jag lagt till den, ffs] men det var trevligt med lite feel-good beskrivningar på the wonder that is Orchidpussy.

Speciellt gillar jag alla ord som står brevid varandra som är totala motsatser; serious - wacky och assertive - shy, t ex.
Men jag är naturligtvis överförtjust. Bra ord allihopa, så jag kan sova gott inatt. Fast mest gillar jag att famous står i större bokstäver än alla de andra. Såklart.

Och att sexy finns med, för även om jag sitter med en karl som greppar sig själv på kul ställen just nu är jag allt annat än sexig: flottigt hår, utsmetad mascara
[för att min karl fått min att skratta tills jag gråter igen] boxarshorts med hål i grenen, fotbollsstrumpor, ett missfärgat linne med avokadofläckar och med en rövsvett som skulle kunna användas i biologisk krigsföring.

Det är underbart att vara så stylish och kvinnlig som jag är just nu.

Inga kommentarer: