onsdag, januari 16, 2008

Re: Onödig homosexualitet VS onödig sexualitet/Bögen och Semiflatan spekulerar

Jon Gustav säger:
det jag egentligen blev surast på var hans ytterst inskränka syn på bdsm
elin säger:
oh ja! han får hela bög-grejen till en village people/blue oyster bar/tom of finland grej
elin säger:
Finns det ens läderbögar idag?
Jon Gustav säger:
jepp
elin säger:
Och, vem fan gillar INTE smisk?
Jon Gustav säger:
precis
Jon Gustav säger:
och lite bondage är alltid kul
elin säger:
Ja, slit mig i håret, bind fast mig och kalla mig för ett smutsigt sprutluder ffs!
Jon Gustav säger:
nej nej nej, allt annat än missionären i vaken är svårt att förstå och därför fel.
Jon Gustav säger:
jag menar, han är ju vältalig.. men han är ju lika konfrontationskåt och svart på vitt seende som en 14 åring
elin säger:
vaken=baken?
elin säger:;P
Jon Gustav säger:
jag gjorde en liknelse av vagina som en isvak
Jon Gustav säger:
jag förstår inte vagina, därför är det farligt och onaturligt
elin säger:
hey, fittan ain't bad
Jon Gustav säger:
tror jag säkert.. men lika intressant som en berthold brecht pjäs enligt mig
elin säger:
potato, tomato

4 kommentarer:

Jon Gustav sa...

Vi är så de nya Filip och Fredrik

Elin J sa...

Vem är vem då?
Fan, jag skulle hellre se oss som Patsy och Edina i Ab Fab. Fast mer indie.

Anna Ileby sa...

HAHAHAHAHAHA Tack du har precis gjort mitt sekel! Härligt avslut!

Elin J sa...

We do try. Alla borde ha en bög som jag:D Jag har den bästa bög-possyn i världen. Tyvärr befinner sig majoriteten i olika städer/kontinenter. Tackolov för teh internets.