onsdag, augusti 06, 2008

Den som spar, han har

Pratade med ett gammalt strul på MSN igår. Det var toklängesen han raggade upp mig i en lekpark och jag har, under de ögonblicken jag funderat på att rensa i min kontaktlista, funderat på varför jag egentligen har kvar honom. Vi hörs sällan och jag minns knappt hur han ser ut. Igår visade det sig att han kan ha rätt bra kontakter som är värda att utforska och när jag nämnde detta för M svarar han:
- Beybe, du är 24 år och du fattar fortfarande inte hur män funkar. Det är ju fan otroligt!:D
- Vaddå? Jag tror knappast han har nån baktanke, det var ju fan 8 år sen vi sågs sist.
- Men killar har alltid baktankar!
- Men, I'm not that amazing. Inte åttaårsenare-amazing iallafall. Särskilt inte med tanke på att jag var 16 och starkt överförfriskad på flygplansvodka.


(Men vore det inte awesome om jag var det?)

Inga kommentarer: