fredag, augusti 01, 2008

Syster Dyster

Min syster har skaffat en blogg, och eftersom hon inte är lika konstnärligt skillad som yours truly (hon kan inte ens förminska bilder i Paint) så har jag börjat svänga ihop en banner till henne. Jag skulle länka om hon 1) hade skrivit något. Eller 2) om jag mindes hennes lösenord så jag kunde lägga in bannern åt henne. Men vi jobbar omlott så det är svårt att styra upp i nuläget. Tills vidare; en bild på min syrra där hon käkar korv. She's bringing sexy back, fo sho!

EDIT: Nu jävlar bloggar hon! Sanna mina ord! MIN LILLASYSTER, peeps!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gör du dina bilder? Jag menar, ritar du direkt i datorn eller scannar du in och fixar sen till? Svara gärna på min blogg eftersom jag verkligen vill veta men jämt glömmer bort vart jag har kommenterat on the internetz.

Elin J sa...

Men Miriam, var är din blogg!?

Just den här bilden snitsade jag till helt i datorn för att öka mina skillz med ett visst verktyg i PSCS2 men vanligtvis tecknar jag på papper och scannar in, och sedan, om det behövs, fixar jag till i datorn.

SWING! Lycka till!