måndag, augusti 03, 2009

Måndagsmeme

Snott hos Pandamamman.

Tre namn du lystrar till:
1. Elin
2. Beybe
3. Jonsson

Tre smeknamn du haft online:
1. Orchidpussy
2. Inkdummy
3. amigone

Tre saker du har på dig just nu:
1. T-shirt
2. Jeans
3. Trosor

Tre av dina favoritband/artister:
1. Yeah Yeah Yeahs
2. Kaiser Chiefs
3. Blur

Tre yrken du kan tänka dig:
1. Illustratör
2. Kontorsråtta
3. Servitris

Tre platser du vill resa till:
1. Egypten
2. Sydamerika
3. Prag

Tre saker som gör dig till en stereotypisk kille:
1. Jag har skägg
2. Jag har skitstora fötter
3. Svettas kopiöst.

Tre saker som gör dig till en typisk tjej:
1. Jag använder smink. And lots of it.
2. Jag rakar benen.
3. Jag använder behå. Ibland.

Tre kändisförälskelser:
1. David Tennant
2. Stephen Fry
3. Alan Rickman

Tre saker som skrämmer dig:
1. Att jag har/kanske har/kan få cancer.
2. Att de jag bryr mig om ska dö.
3. Spöken

Tre saker du vill ha i ett förhållande (kärlek är givet):
1. Samma typ av humor.
2. Bra sex.
3. Intressant konversation.

Tre fysiska attribut som tilltalar dig hos det motsatta könet:
1. Käkben man kan slå ihjäl blåvalar med.
2. Midjemått som en Ramen-nudel.
3. Prominent adamsäpple.

Tre av dina favorithobbys:
1. Onani
2. Titta på dokumentärer
3. Läsa

Inga kommentarer: