torsdag, augusti 06, 2009

And if we met in 1941, I was a Nazi, you was a Gypsy on the run...That... probably wouldn't have worked out...

Jag vet att mina anekdoter från min relation med M får vår kärlek att verka som en enda stor tävling i oneliners, punchlines och fuck you:n genom väggar, men kära vänner, så är det inte. Ni får höra om gulligullet så sällan för att... eh, ja, jag förutsätter att ni förstår att den finns ändå. Behöver inte hålla på och äckla mig med puttinutthistorier i onödan. Dessutom är ju punchlines roligare än att t ex redogöra för hur många ggr om dagen vi kramas. Men - dagens post har ett mkt enkelt syfte:

Jag vill skryta. För min snubbe är tamejfan HAWTT, people! Och han är min, bara min! Muhahahahahaha! Ja, för att förtydliga - det där är MIN KILLE på BILDEN! Kan ni fatta? Jag är ju typ legally retarded och han är KÄR i mig. ÄNDÅ! Superflax, liksom.

1 kommentar:

Mia sa...

Ja...det är helt okej att dreggla hoppas jag verkligen!