torsdag, augusti 13, 2009

WIP

Det är svårt just nu, tecknandet, jag har jobbat så mkt på sistone att jag saknar energin till att hålla uppe med vad jag lovat. Var ledig i måndags och det är den dagen jag ska lyckas musta upp tillräckligt med energi för att få så mycket gjort som möjligt, samtidigt som jag ska vila upp mig. Det är en ekvation som inte håller, det förstår ni nog. Hur som helst, helgen har jag iaf ledig och då...då ska jag. Min enda lediga helg den här månaden och jag ser fram emot den. Såklart jobbar M då jag är ledig, men det innebär ju att jag fullkomligt kan fokusera på vad som måste göras. Jag hoppas det kommer regna, så samvetet för att man ugglar inomhus håller sig rent.

Vad ni ser ovan är ett... "en liten bit i taget"-projekt. Jag tecknat lite, lite på den i veckan och vi får se vad det blir. Har tänkt mycket på projicering på sistone och jag tror bilden är ett resultat av det. Yup. Dessutom blev jag stoppad av en moppekille imorse när jag nyvaket gick ut med hunden. Han frågade intresserat hur gammal jag var och såg mkt besviken ut när han fick veta att jag var 25. "Jag trodde du var 16." Jag vet inte om jag ska bli smickrad eller förnärmad.

Inga kommentarer: