måndag, februari 04, 2008

The Cute-down.

Eftersom jag har exeptionellt bra smak förutsätter jag att alla som inte gillar det jag gillar är lite dumma i huvudet, och förstår ni inte briljansen med bloggserien Cute With Chris, ja, då kan ni ju räkna ut att vi förmodligen inte kommer att vara bästisar.

Jag förstår att de flesta, precis som Chris ofta säger, har bättre saker för sig än att rösta på vilket husdjur som är sötast, men då får ni väl se till att ta er tid, då! För vem vet vad som händer om dobberman pinchern slår den fluffiga kattungen i omröstningen? Gudarna ska veta att jag oroar mig mer för det än klimatläget.

Oh, och angående hela 'inte vara bästisar'-kommentaren... Det stämmer förmodligen inte. Jag är av mycket svag karaktär och har sagt samma sak om folk som inte gillar Queen, men likförbannat har jag en handfull polare som inte förstår briljansen med Freddie och co. Jag är rädd för att dö ensam, så mina principer får ge vika ibland.

Inga kommentarer: