tisdag, februari 12, 2008

Tokio Hotel var min pojkvän

Det börjar sannerligen märkas att TH spelning i vårt avlånga land börjar närma sig. Googlesökningarna som hänvisat till mig tyder på det iallafall. Tokio Hotel var min pojkvän är nog den bästa.

I övrigt är det många som söker på TH serier och
teckna Tokio Hotel. Jag kanske borde börja teckna TH-fanserier, ändå? Låta pojkvännen översätta dem till tyska och sprida dem som klamydia über die welt, och äntligen få erhålla internationell stardom och möjligtvis en plats som TH-konkubin?

Ibland när jag
hatsurfar [förmodligen copyrightat uttryck signat Caroline] brukar jag gå till Bimbo Boys blogg, och kolla kommentarerna till hans TH-poster, och förnöjt dra en suck av lättnad över mitt acceptabla språkbruk, att jag har andra saker att tänka på än hur jag bäst får kontakt med kändisar eller spekulera i huruvida troligt det är att ett annat fan dejtat "min" sångare.

Fast jag tycker samtidigt att hela fangirl-prylen är så übergullig att jag liksom blir rörd, i mitt åldrande, skrumpnande borderline-vuxenhjärta. Så för er tjejer därute - Snart kommer en Tokio Hotel serie, tillägnad er villkorslösa, obesvarade kärlek. För det är ni värda. Men twincest kommer inte på fråga.

Inga kommentarer: