tisdag, april 01, 2008

Elin och de 40 rövarna

Okej, enkäten till höger är en fuling, jag vet det. Jag avskyr inlägg av typen "Hej läsare! vem är du?" [även om jag är förbannat nyfiken på er som inte kommenterar] och "Vad vill niiii läsa om i min blogg, fniss, tihi." FULT och FEGT. Dessutom har jag statistiken från Google Analytics, men om jag ska tro den så vill ni läsa om pr0n. Och det går ju förbi min vanföreställning om att jag är remotely interesting så... Där får ni. Rösta och jag skall lyda. Oavsett om det innebär att jag måste instifta ett porr-tips i veckan eller en fanbild på TH-Bill. Förlåt, men det är fan för er skull!

Öh, och ja, det kanske jag inte ens behöver påpeka: Motsvarar inte resultaten mina förväntningar kommer jag naturligtvis att ignorera dem totalt. PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nån kom till min blogg genom en sökning på... "bilder". What?