tisdag, november 11, 2008

Also, I made this VI

Eftersom jag haft fullt upp med mitt dayjob har tecknadet fått komma lite i andrahand, men, idag är jag faktiskt HELT ledig, så jag tänkte mjukstarta med en onanibrud, skamlöst inspirerad i färgskala efter en bild Acke skickat till mig på msn igår medan jag var på jobbet.Och, den här bilden känns också, i mina ögon iaf, mest realistisk och porrig. Jag vetne, i min fantasi står det en snubbe och gör dito framför henne, men jag var för lat för att faktiskt teckna in honom. Kan vara på en toalett eller i en gränd eller något, men skitigt måste det vara. Lite nostaligisk känns den med, brings me back till mina översexuella tonår då jag ibland inte kunde hålla mig och drog en snabbis med mig själv på skolans toalett. Ja, vaddå, som att du aldrig gjorde det? Pffft. You lie and you know it.

3 kommentarer:

Alex sa...

I love you :)

Anonym sa...

Åh, skitsnygg!

Tanja Suhinina sa...

LÄTT hetaste bilden av alla! HOTDAMN!!!!!