fredag, november 14, 2008

Stolt storasyster

På tal om Kenza/Jared Leto och annat gubbslem så blev jag asstolt över min lillasyster när hon förra veckan berättade hur hon tagit itu med en tafsare på spårvagnen;

Slemmet hade suttit med en asstor låda i knät, och i sitt grepp om den lyckats komma lägligt nära min systers ena lår, vilket han började stryka på med ett finger. Syrran tänder till direkt och ber honom argt att sluta. Vilket han gör en stund, men återgår sedan till att uppvakta hennes lår med sitt finger. Nu, tålamod är något min syster saknar och är det något hon avskyr ännu mer så är det att bli ignorerad, så Slemmet får än en gång, denna gång ngt högljuddare, höra att han minsann ska hålla sina labbar för sig själv. Det går en stund, och när Slemmet för tredje gången tar sig friheter med syrrans lår, ställer hon sig upp och säger
- Nej, nu får du fan ta och sätta dig nån annanstans! Jag satt här först och jag har rätt att få ha mina lår ifred när jag åker hem! Hör du det??
Varpå Slemmet snabbt som attan kliver av med huvudet mellan benen vid nästa hållplats.

Nästan så man önskar att mna blev påtafsad på vagnen, så man kunde göra samma sak. Tyvärr verkar inte jag vara så molestor-friendly... Jag kanske ser för argsint ut, eller gud bevars...Jag kanske blivit för gammal för att bli påtafsad?=/

Inga kommentarer: