onsdag, mars 04, 2009

Inte lika illa som en post-it, men nästan.

- Gonatt, beybe, älskar dig!
M: - Ja, på tal om det, jag älskar ju dig med och därför borde jag kanske säga att jag pratade med J häromdagen...

- Ditt ex?
M: - Precis, och hon har visst flyttat tillbaka till Göteborg och ville typ ta en fika. Jag har inte sagt ja, eller så, men liksom, så du vet.
- Men det är klart att du ska!
M: - Men det är ju inte alltid så klart, du sa ju att du var fine med att jag skulle fika med Christine* men sen blev du helt nipprig och sur.
- Jo, men J har ju inte mig veterligen skickat nakenbilder på sig själv eller indikerat att hon vill ha tillbaka dig.
M: - Nej, fan, nej. Tror hon har ny kille dessutom.
- Du...Var det inte J du gjorde slut med över telefon trots att ni varit ihop rätt länge?
M: - Jaa...
- Du, då MÅSTE du fan fika med henne, vare sig du vill eller inte. Göra slut över telefon är fan int OK.
M: - ... Ni får aldrig träffa varandra. Ever.

Inga kommentarer: