måndag, mars 16, 2009

Men shit!

Jag trodde ju att min läsarstatistik skulle sjunka till normala siffror efter att Hanna länkat, men nu har jag haft över 1000 besök två dar i rad! Så det känns minst sagt som att man har press på sig - för jag vill ju behålla mina nya läsare. Jag lägger upp en bild (för bilder uppskattas alltid) i ett desperat försök att hålla kvar ett par. Hittad i 'en dag ska jag minsann göra klar den här and my-gods-it-will-be-awesome'-mappen. Jag la upp den i en annan version först, innan jag hade en plan med den, ett misstag jag ofta gör och försöker bättra mig på, då var min lösa plan betongdjungel, men nuär det att göra ett fint skogrå-aktigt motiv, i Mucha möter John Bauer anda. Hsh, detta inlägg är kort och gott mitt sätt att säga hej och välkommna. Tror ni att ni kommer titta förbi igen, berätta lite om er själva, för jag är nyfiken på er!

6 kommentarer:

Åke Forsmark sa...

Du tecknar ju underbart fint som vanligt men det var en lite olycklig kombination med rubriken, flickans ställning och den bruna sprayfärgen.

Elin J sa...

Höhö, hoppsan! Äsch, det ska dit ett träd sen anyway. Rätt lugnt.

Anonym sa...

Åke: Det var väl en alldeles utmärkt kombination? Inget fult med bajs =).

Elin: Jag slängde in dig på min Bloglovin', så lita på att jag kommer tillbaka ;).

/L

Åke Forsmark sa...

Sprutdiarré går inte ihop med någonting annat än möjligen beujolais noveaux.

Anonym sa...

vad fint du tecknade! gillar den bild, väldigt livigt och absolut utmärkt kombination.

Elin J sa...

Åke: Nej, men som sagt, det där är ju kanske 30% av bilden jag har planerad.

Rosa: Tack så mycket!