lördag, mars 22, 2008

Keep it in the Zoo!

Jag har en arbetsskada, en grov sådan och den är inte rolig. Jag skulle kunna ursäkta de som söker på
• djurporr
• hundsex
• hundsex, film
• djur porr hot sexy
• porr hund fitta
• schäfer slickar fitta bilder
i mitt huvud med en massa grejer; hundsex tex, kan ju vara personer som ska till att avla sina hundar eller... Nej! Jag KAN inte det! För jag har pratat med er i telefonen, jag vet att ni finner människor som har sex med djur otroligt fascinerande och ni letar efter all djurporr ni kan hitta till er bästa kapacitet, dvs genom Google. Och varje dag är det någon som söker i zoofili-kategorin. Varje dag.

Och ja, fascinationer är det inget fel med. Fascineras på. Men samtidigt, trots att tidelag/homosexualitet
[för de låg under samma kategori] varit lagligt i sverige sen 1944, så kan jag på moralisk basis inte finna nån ursäkt för er önskan att vilja ha sex med djur. Jag kan inte låta bli att tänka på djuren eller på de porraktriser som utsätter/utsätts för det.

I mitt huvud återspelas scenen från Linda Lovelaces självbiografi
Skärseld, där hon berättar om hur hon under pistolhot tvingas medverka i Dog 1 [ä.k.s
Linda & German Shepherd, Dog-A-Rama och Dog Fucker] och hur illa hon mådde av det. Sen återspelas scenen i samma bok, där hon nu är i the Playboy Mansion och Hef förväntar sig att få se henne i en live-favorit i repris, men den luttrade Linda har lärt sig att med små justeringar i kroppsspråket kan man bortmana hunden.

Efter x antal djurrelaterade samtal på jobbet, då jag var färsk och inte visste hur jag skulle säga nej blir jag nu lite arg när jag ser dessa sökord. Jag blir arg i efterhand på de kunder som när jag försökte komma runt ämnet, trots att de märkte det, inte ville lyssna utan ville prata woman on dog och projicerar min ilska på möjligtvis helt oskyldiga googlare, men det betvivlar jag. För det är oftast hundsex det rör sig om. Now, jag är ingen PETA-aktivist, vegetarian eller dyl men i mitt huvud jämställs tidelag med pedofili. Hunden/djuret finner sannolikt ingen njutning i att ha sex med en människa. Djuret gör vad den tränats till. Porraktrisen gör sitt jobb och hennes arbetshistoria vill jag helst inte tänka på, men jag hoppas att hon får betalt fett med cash.

Sex med djur är bara straffbart när djuret bevisligen tagit skada, förmodligen fysiskt, eftersom det då faller ner i djurplågeri-kategorin. Det känns fan inte kosher.

Inga kommentarer: