fredag, december 05, 2008

Gudförbannat. Var är dom?

Alltså, såhär. Jag förstår folk som tycker det är skittöntigt att ha på sig tröjor man gjort själv, I really do. Typ 'Ahmentittapåmig jag är snygg och kan göra t-shirts' och ja, i mitt fall är det definitivt fallet. Men samtidigt skulle jag ju aldrig göra en design som jag inte skulle kunna tänka mig att ha på mig själv. Det skulle kännas sjukt oetiskt på nåt vis. Så självklart vill jag ju ha på mig det jag gjort! Sådeså. Nu är bara frågan vart i helvete mina t-shirts är nånstans? De borde ju komma snart. Tills vidare får ni nöja er med den här bilden på Cynthia och random snubbe. De bor i Californien. I amerikat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha en snygg t-shirt med personligt tryck! Anordnar du en försäljning sen? ;)

Elin J sa...

Beror på hur många tees Chris skickar=)