tisdag, december 30, 2008

Hej Internet!

Ni vet den där Varan TV-sketchen med snubben som är otrogen mot allt i sin närhet? Maträtter, husdjur och hemelektronik? Lite så känner jag mig nu. Beredd att sticka tungan i en USB-port så fort jag kommer hem från jobbet. Inte så att jag otrivs på jobbet, tvärt om, men det är verkligen skitirriterande att inte hitta orken till att göra allt det där man vill göra när man väl är hemma; blogga, teckna, knulla. Ni vet...

Anyways, på tal om hemelektronik så bet hundet sönder sin ärkefiende för ett tag sen. Dammsugaren. Och eftersom jag och M är the procrastinators of tomorrow så har vi pratat jääävligt länge om att köpa en ny. "Detserjuförjävligtuthärliggerdetenvalpdärihörnetellervadfan???åhnejdetärGRUSisängenIGEN! Jaja,viköperendammsugareimorrn.Ja!Detgörvi!Mensopardusålänge?Okej"
- Repeteras en gång i veckan tills det känns som att du bor utomhus. Men, nu har det hänt! Och jag är ingen clean-freak eller så men jag har fan aldrig varit så glad över att få städa något i mitt liv EVAR. Jag blev så exalterad att jag tog badrummet av bara farten,och jag HATAR ju att göra det.

1 kommentar:

Anonym sa...

EVAR = EndoVascular Aneurysm Repair :-)